Fucked up.

Jag var på väg mot Alanya och Incekum. Jag hade packat alla mina saker och skulle lämna av dem vid planet för att sen fixa några ärenden i Antalya och åka dit nästa dag.
Först skulle vi ha en dags sales training i Alanya och det passade ju bra eftersom det var på vägen.
Men mitt i föreläsningen får jag ett sms från min chef "du ska stanna i Antalya".

Jag fattar ingenting. Men tydligen har det helt plötsligt, utan förvarning bestämt sig att jag ska vara kvar här. De kunde de kanske ha sagt liiiite tidigare för jag hade verklgien ställt in mig på att åka dit och ville verkligen dit.

Nu vet jag inte hur det blir och vad som kommer att hända, ingen verkar ha något vettigt svar.


Kommentarer
Postat av: Annika

Tråkigt om du inte får flytta som det var tänkt:/ arbetsgivare är ett eget folkslag det är ett som är säkert....hoppas det ordnar sig! Puss

2010-04-28 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0