Delphin Diva

Så va man ledig igen idag, fick inte så mkt gjort men lämnade i alla fall in mina och jennis skor på omklackning och puts. Det behövdes, eller omklackning i alla fall. 

Det va ritkgit billigt, bara 5 lira/par sko, dvs typ 25 kr. Hemma betalar man typ 120 för omklack och då gör de inte ens rent skorna klokt.  

Egentligen så behövde mina inte puttsas för de gjorde en snäll man åt mig på Delphin Diva i går, det är mitt favorithotell av alla våra för personalen är alltid jättetrevlig och hotellet är mkt fint. Fast än så länge har vi bara haft en svensk familj där och en finsk, men jag gillar ändå att va där!

Enligt Jenni så pratar jag till och med om detta hetellet i sömnen haha!

Om det hade vart tillräckligt varmt hade jag gärna solat idag med men jag tycker verkligen inte att det är det. Ändå går alla turister i shorts och ligger vid polen, förstår inte att de inte fryser! Men man ska väl inte klaga, snart lär det va så varmt att man längtar efter lite kyla..

Kommentarer
Postat av: zandra

va är det så kallt i antalya?? här i alanya solar jag och badar varje dag :)

2010-04-13 @ 22:50:05
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: mamma

...och här på Gotland är det svinkallt...

2010-04-18 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0