Wake me up when september ends

Den här veckan har innehållt lite för mycket jobb för min smak men i morgon väntar en härlig ledig dag.
Helgen har minnst sagt varit intensiv. Igår han jag med jobb, fika, shopping, springa, träffa vår nya inneboende som har kommit, sen blev de dush o fix innan tacco middag, fotboll singstar och fest, allt detta på en dag. Trotts tempot så kände jag mig pigg hela dagen. Det har jag gjort idag med. Jag tror att det kan bero på att jag har ätit en massa gojibär som den snälla tjejen från hälsokost butiken bjöd oss i kassan på. Jag har nämligen hört att de ska va extremt nyttiga och vara fullproppade med antioxidanter. De är inte speciellt goda men går att äta, funderar på att köpa sånna faktiskt även om de kan va lite dyrt. Om de gör att man blir såhär pigg så är det värt det!

I morgon har jag en hel del projekt att ta tag i, städa rummet till exempel. Handla har jag inte gjort klokt sen jag kom hem. Tänkte även ringa reseledarskoloan o höra lite... Får se vad som blir av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0