Underbart

Dagen på sturebadet var hur härlig som helst men det bästa är att jag kommer att få fler chanser att vara där! Vi började hur som helst med att kolla in stället lite och delta i ett Pilatespass kl 11. Sen cyklade jag på träningscykel i 30 minuter. Efter det körde jag roddmaskin ett tag innan vi gick till nästa klass: quigong (vet inte riktigt hur det stavas). Det var spännanade att prova, lite meditationsaktigt men tända ljus och lugn musik. Väldigt avslapnade om inte annat, kändes bra för kroppen. Efter de så duschade vi och bastade lite.

Vi åt en sen lunch kl 15 på den fina resturangen de hade där. Det blev en utsökt tandoorilax med vildris. Sen gick va till vår behandling jag fick en klassisk ansiktsbehandling och amanda fick någon sorts alginpackning på hela kroppen. Tjejen som gjorde min behandling var jättetrevlig och vi pratade på hela tiden, nästan så att jag glömde bort behandlingen för att vi va lite för inne i samtalet hehe. De 50 minuterna gick väldigt fort med andra ord. Men efteråt så känns huden väldigt jämn och fin.

I morgon ska vi få följa med dit igen men som gäst och då ska vi på vattengympa! Ser verkligen fram emot det eftersom det inte blev något bad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0