Tinnitus?

I några dygn har jag störts av ett mystiskt visslande/gnisslande som låter inne på mitt rum. Jag kan inte sova på nätterna på grund av detta ljud och det har varit högst irriterande eftersom jag inte har vetat vart det kommit ifrån och hur jag ska stoppa det.
Sov med bomull i örnonen i natt för att lindra det låga men ändå pinande ljudet. Försat trodde jag att det kom utifrån men efter att ha lyssnat ut genom förnstret så inser jag att det faktiskt låter inne i mitt rum.

Jag vände mig till min vise inneboende Frida som brukar ha svar på det mesta, så även denna gång. Hon konstaterade att det var mitt element som behövde luftas. Då frågade jag pappa som sa att han skulle hjälpa mig med det på söndag. Så snart är problemet ur världen. Skönt. Tack Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0