Sunday

En fin ledig söndag, vill inte kalla det en bakisdag även om de blev en liter krogrunda igår för jag tog det ändå väldigt lungt. Superfint väder så jag och Felicia tog en promenad men sen åkte vi ut (jag körde!) till follingbo och hade lite pick nick vid kalkbrottet. Hade tänkt bada men de va lite kallt och blåsigt. Så vi åkte in till Stekpannan igen och låg där ett tag...

Som sagt så blev de en sväng på stan igårkväll. Jag, Amanda och johanna tog en drink på Lillebror och gick förbi Surfers men sen gick vi hem igen, trevlig men lugn kväll.

Nu i eftermidda ska ja köra ut med första flyttlådorna till landet, sen blir de lite film här i lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0