September

Nu är sommaren över på riktigt. Jag är tillbaka på ön efter en härlig vecka i stockholm (som det var NÄRA att vi inte kom hem ifrån! Sååå nära att vi missade bussen...). Jag rycktes direkt in i stressen på Atterdags, han inte komma mer än av båten försen jag fick rusa dit, och där har jag varit sen dess.

Nu har jag åkt ut på landet för två dagars ledighet och jag tänker njuta ordentligt av dem. Det är äntligen September och höstens äventyr närmar sig med stormsteg, bara en månad kvar. Hade sett fram emot mycket ledighet och egen tid den här månaden men efter en koll på schemat idag verkar det som att det bara var en dröm. Ledigheten blir nog inte av på ritkgit försen jag kommer till Amerika.   
Får försöka se det positiva i att jag faktiskt behöver pengarna framöver, på så sätt ät jag glad för timmarna jag får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0