Ont överallt

Den här veckans tränande har varit ganska hårt för mig. Det gör ont i typ alla muskler och jag torr mest att det kommer ifrån simmningen eftersom det är det jag är mest ovan vid och har sämst teknik på.

Idag har jag jobbat. Det är nu bara tre pass kvar för mig på ICA Atterdags. Svårt att förstå, vemodigt, men vilken enorm lättnad det kommer att bli med. Som jag har längtat.

Dessvärre så börjar jag oroa mig för hur jag ska hinna packa och träffa mina vänner innan jag ger mig av. Hur väl har jag egentligen planerat detta? Det får bli lite som det blir men jag är allt nervös kan jag erkänna.

I'm thinking back now, of a time well spent, on a time that ain't no more...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0