Hemma.. över helgen i alla fall!

Så va man tillbaka på ön. Har hunnit med lunch med syrran, ett friskis pass och en jäkla massa telefonsamtal sen jag kom med båten vid två-tiden.
Ringde mina Amerikaner och försäkrade mig om att vi är överens om när vi ses och vart på onsdag, kändes skönt att prata lite med dem innan. Sen ringde ajg en massa fastighetsgubbar för att försöka få ordning på mitt element som numera inte bara piper utan läcker oxå, men ingen vettig fick man tag på som kunde ordna saken. Får ta det i morgon. Ringde även mina kära föräldrar och prata lite...

Sen har jag kollat på Idol, ska försöka styra upp mina helgplaner nu. Ska träffa lite vänner och familj för sista gången innan jag åker. Jobba mina SISTA PASS på Ica Atterdags (otroligt) och försöka ordna presenter och gåvor till amerikanerna, packa, tvätta, med mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0