En dag på landet

Har varit ute på landet och vilat upp mig idag. Läste lite i en bok som jag fått av annika som är riktigt bra emellanåt men ibland lite tjatig. Jag har vart ute och sprungit en vända, bakat kokosbollar (blev väldigt sugen på det), gjort ett desperat försök att sola, ätit en god lunch av wraps med coscos-sallad, bokat tid för behandling på Sturebadet (22 September blir det Stockholm igen) vart med Amanda på hoppträning, gjort pankakor till pappa och amanda... de är typ allt. Lungt och skönt har det varit, välbehövligt.

Skulle vara ledig i morgon med men en av mina kollegor är fortfarande sjuk så jag åker på att jobba i alla fall, 13-21. Innan dess ska jag hamta ut mitt KÖRKORT :D vill verkligen es det, har dröjt ett tag med att hämta de nu.

Kommentarer
Postat av: annika

bra att du läst i boken:) haha då har du till den 22 på dig att läsa ut den helt!:)

2009-09-06 @ 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0