Bye old life

Idag jobbade jag min sista dag på Ica Atterdags. Jag säger det till mig själv hela tiden men ändå så fattar jag inte riktigt. Ska jag inte gå dit mer? Armbandet som Lotta gav mig idag sitter på min arm och påminner ständigt, men ändå sjunker det inte riktgit in. Som jag har längtat, äntligen är den sista timmen slut.

Igår hade jag en sista middag med min familj på Masters, mycket mysigt och riktigt god mat. Nu ikväll hängde jag med min andra "lilla familj" Patrik och Felicia, vi käkade Maxmat och såg film, mysigt det med.

I morgon åker jag till Stockholm och dagen efter till USA, absurt är det, det är det här jag har väntat på.

I've been waiting for so long, for this moment to come, I'm destined for anything at all...

-
Aldrig har den låten kännts mer träffande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0