working out

Jag va ute och sprang lite langs high way 7 i morse. Kanns lite jobbigt att springa sa nara en massa tung trafik men som tur ar finns det en ganske lang bit att springa pa bredvid vagen (utan att man ar i diket) som dessutom har ganska bra underlag. Trodde att det skulle va bra for mitt kna men de kanns som att de gor lite ont anda trotts att jag bara sprang drygt en halvtimma. Tusan oxa!

Fick lite traning igar med da jag foljde med Ginny och Cindy till deras Gym. De korde nagon form av cirkeltraning med maskiner och plattformar dar man typ gor friskisrorelser. De skrattade at mig for att jag tog ut rorelserna sa mycket. Men om jag hade gjort det pa deras satt hade jag inte sett det som nagon motion alls. -this must be why americans are fat! Sa dom hehe, sa kanske det ar..

Nu sitter jag har och ater jordgubbar medan jag vantar pa Ginny. Vi ska aka till Tess i Littlerock, Arkansa och ha lite tjejmys med sleepover. Sa jag kommer nog tillbaka till Oxford i morgon nagon gang! See yall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0