Sweden

Idag kom jag tillbaka till Sverige efter en lång flight hela natten. Eller sa lång var den inte bara sju timmar och sju minuter fran New York till Stockholm. Och sen typ drygt tva timmar fran memphis innan dess dåda.. Men eftersom jag har vant mig vid att flyga vid det har laget sa kandes det inte sa illa dessutom sa hamnade jag mittimellan tva trevliga damer som sammantraffningsvis oxa hade varit pa Hawaii pa en genetik konferens. Vi hade mycket att prata om.

Nar jag kom till stan tog jag en latte pa t-centralen innan jag pallrad mig upp till min farmors lägenhet. Hon ville höra allt och jag berattade fast jag mest av allt ville ga och lägga mig fö att sova. Det gjode jag sen när hon gick pa vattengympa och sov tills söta Annika ringde och väckte mig. Sen gick vi en promenad runt stan och kollade pa lite allt möjligt. Nu kanner jag att jag måste lagga mig och vila igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0