Sunday At The Pool

Det va ratt segt att komma ivag i morse sa vi fick lite dalig stammning i gruppen men till slut blev det poolen istallet for beachen. De ar ju oxa sol och dab sa det ar nice, man kan ioch for sig inte surfa dar som jag hade tankt men och andra sidan slipper man sand overallt sa det ar nagot fraschare. Dessutom va de en annan pool vi hangde vid idag dar de finns en stor ruschkana, klattervagg och tranpolin :)
Efter poolen hangde jag med Lauren och Ryan till nexet for att shoppa lite souvnirer. Hittade lite prylar faktiskt :) Sen blev de en latte fram star bucks, aldrig fel ;)
Sen har vi grillat lite men jag at mig matt pa chips och dipp innan kyklingen var klar, nu ar vi at Laurens och ska se the sixth sense! 
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0