SPA behandling

Igår va jag på studio blå för att få den spabehandlingen som jag hade fått presentkort på i student-present (på tiden med andra ord). Det blev hela tre timmar med helkroppsmassage, inpackning, örtbad, peeling, ansiktsbehandling med mask och djuprengöring samt ögonbrynsplockning (fast hon gjorde dem olika stora!) Det var nice men man blev rätt groggy, särskilt efter örtbadet som va lite för varmt, jag nästan svimmade där ett tag. 

Sen träffade jag FELICIA :D Vi åt/fikade lite på ringduvan, gick lite på stan och pratade om allt möjligt, va ju ett tag sen.. Va hos henne tills pappa kom och hämtade mig. 
Efter det åt jagg middag med mamma och pappa och vi spelade kort hela kvällen. Va kämpigt att hålla sig vaken hela dagen men på grund av det så är jag nog så gott som van vid den här tiden nu. 

Idag ska jag packa upp allt, tvätta, springa en vända och ikväll ska jag nog in till stan och bada!!  

Otroligt skönt att va hemma :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0