Pizza buff'e in Arkensa

Jag befinner mig just nu i Arkensa tva stater uppat. Vi ar har och halsar pa Tess och Tommy. Vi har akt bil heeeeela dagen for det tar ca tre-fyra timmar att aka hit. Naturen ar mkt finare har i Arkensa och paminner lite om sverige faktiskt men arkitekturen pa husen ar valdigt annorlunda. Markligt att man kan se en san skilldnas bara nagra timmar down the rod men det gor man.
Ikvall var vi och at pizza-buffe med lite folk. Dar fanns alla sorters pizza du kan tanka dig, plus desert pizza med allt fran chokladsas och peanutbutter till appelmos pizza och jag vet inte vad. Matt blev man iaf men jag vill inte ens tanka pa hur manga kalorier man fick i sig. Det ar bara tisdag idag. Men vi ar pa lite av en raodtripp sa det kanns som helg. Vi har haft det riktigt mysigt ikvall, Tommy har vart har och spelat guitarr och sjungit for oss.
Ikvall ska vi ha en haloskvall med fotbad och gejor men anda inte for vi ska dricka lite till med. Tess va precis nere och kopte lite till och hon kopte en flaska som var speciellt till mig tydligen. Hon sa att jag behovde natt giiirly, det smakar precis som svag saft (sk va 4 procent) men smakar valdigt vattnigt. Som koolaid forsoker jag oversatta men det finns val inget annat ord for saft. Ellergor det de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0