On the way again

Jag ar nu i Dallas, Texas pa vag mot Hawaii. Fick ga upp tidigt i morse och aka till flygplattsen i Memphis. Forsta flighten gick relativt fort, kanske lyckades jag sova lite pa flyget for en gangs skull. Det var ifs bara tva timmar.

Jag kan inte lata bli att notera hur trevliga och hjalpsamma alla amerikaner ar i jamforelse med svenskar. Overallt sa ser man hur de ger varann en hjalpande hand eller utbyer nagra artighetsfraser utan att de kanner varann over huvud taget. Det ar fint pa nagot satt.

Nej, nu ska jag nog ga bort till min gate, behover egentligen inte va dar forsen om en halvtimma men jag gillar att va ute i tid.

Uppdaterar senare, tror att jag har nagra timmar till overs i San Fransisco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0