I like it

Forsta dagen pa Hawaii ar averkad. Den gick alldeles for snabbt men jag gillar definitivt stallet. Det ar riktigt fint overallt och alla jag har traffat har vart jattetrevliga!

I morse lag jag och Natalie vid poolen nagra timmar och jag fick linjer och lite branna efter mindre an en halvtimma. Poolen var ganska grund men anda helt okej.
Sen gick vi tillbaka till huset och at lite lunch. Mitt bagage kom vilket va riktigt skont for jag har definitivt saknat mina egna grejor. Sen akte vi till sjukhuset med Natalies van Lauren. Sjukhuset va ett rosa stort hus hogt uppe pa ett berg.

Vi akte vidare till ett kopcenter typ, fast bara for illitarer, dvs det ar billigare dar. Jag och natalie fick ansiktsbehandlingar av nagra amerikanska damer som forsokte salja en massa produkter till oss. Men vi kopte inget.

Sen blev de en latte med strawberrytaste och a ride home. Val hemma lagade vi en jattegod soppa/gryta med rakor, potatis majs o lite annat. Tva av deras vanner kom over och vi umgicks med dem under kvallen.

Det ar ett riktigt nice neigbourhood som ligger i ett sa kallat gated community som mina kara klasskamrater kanske minns nar vi laste om i skolan. Det finns ingen kriminalitet i omradet och man behover knappt lasa dorren om man lamnar husen, allt ar valdigt rent och prydligt och temperaturen ar alltid behaglig.
Alla grannar ar jattetrevliga och alla verkar kanna varnda.

Jag har en kansla av att den har veckan kommer att bli ritkigt nice! I morgon ska vi besoka Pearl Harbor :)

Kommentarer
Postat av: Manda

Åååh, jag är avundsjuk!

2009-10-17 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0