Hemma på Gotland

Idag har jag åkt båt tillbaka till min lilla ö där jag växt upp. Båten var konstigt nog fullproppad med folk och jag fick inte ens ligga själv och sova på min soffa utan det kom en hel familj och trängdes med mig, det var lite jobbigt men jag sov i alla fall så gott jag kunde.

Sen jag kom hem har min tidsrytm vart att vakna någon gång mellan två och fyra på natten och va jättepigg. Sen ligger jag kvar i sängen i alla fall till kanske halv åtta för vad ska man göra annars. Någon gång på dagen blir jag skittrött och sover i flera timmar, sen är jag trött hela kvällen och lägger mig tidigt för att sen vakna upp extremt tidigt.. Vet inte riktigt hur jag ska få rätsida på det här men jag får väl ge det några dagar till och försöka hålla mig vaken hela dagen. Kanske hjälper det om jag är vaken längre på kvällen? Jag förstår ínte varför det blir så mycket jobbigare när man flyger öster ut. När jag flög till hawaii så märkte jag knappt något av det alls, märkligt är det.

I morgon ska jag på SPA-behandling på studio blå! Ska bli riktigt nice, måste bara leta upp mitt presentkort först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0