Help me whit this dilemma please

kara vanner jag har ett litt problem. Jag vet inte om jag ska aka till Hawaii nasta vecka eller inte.. Det hade vart riktigt kul! MEN.. Det kostar 700 dollar att flyga dit vilket motsvarar 4900 kr. Nar jag kommer dit sa har jag gratis boende och en del mat formodligen sa ja behover inte lagga ut mkt mer an sa. Det ar natalie som bor dar och hon var val en av de personer som jag va tightast med nar jag bodde har iaf i borjan aven om vi hade lite dispyter pa slutet. Skulle va kul och traffa henne och sa men det ar en 14 timmars flygresa dit, minst..orkar jag en till san? Ja har ju absoult pengarna men det ar ju anda en liten utgift jag vet verkligen inte hur jag vill gora. Inte ofta man har chansen att aka dit. Sa jag tankte be om hjalp, snalla komentera det har inlagget sa manga som mojligt!! Vad tycker ni och vad hade ni gjort??! 

Har ar en liten sammanstallning pa for och nackdelar. 

Fordelar: Se Hawaii, traffa Natalie och hennes man Jeremy plus deras vanner, sola och bada, masa annat skoj, lite annat an att bara hanga i MS i tre veckor...

Nackdelar: Dyrt, jobbig flygtur 

Kommentera!!!

Kommentarer
Postat av: annika

Hello friend! jag vet inte om jag kan komma med några avgörande råd men av mina erfarenheter ångrar man mer det man inte gjorde än det man gjort, så kör på Hawaii!! inte så ofta chansen att få åka dit dyker upp liksom.....hoppas du mår toppen och njuter av din resa! PUSS

2009-10-03 @ 09:19:00
Postat av: Pandipoo

Jag skulle lätt åkt om jag hade råd! Hallå, hawaii likosm! Bättre läge att åka dit kommer du aldrig få :) Jag tror att du ångrar dig om du inte åker.

2009-10-03 @ 17:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0