Gotland i morgon

Idag skrev jag ut all info inför reseledarskolan och läste igenom den på förmiddagen. Ska bli så himla kul, kan inte vänta, fast lite nervöst känns det också.

Sen at jag lite fil till lunch. Efter det hade jag tänkt gå ut på stan men min säng såg så himla skön ut och jag tankte bara kägga mig där en liten, liten stund.

Vaknade inte upp försen klockan fyra. Folk verkar tro att jag sover hela tiden för att jag är lat (elelr iaf de jag har pratat med, mamma och farmor) men jag håller faktiskt på att ställa tillbaka mig från tolv timmars tidsskilldnad. 

Sen gick jag ner på stan för att handla lite grejor och träffa Julia. Vi åt middag på Vapiano och det va nice som vanligt. Gott med fräsh mat. 

Sprang några varv runt humlgården i morse men mitt jäkla knä verkar inte hålla som det ska, otroligt irritrande, ska försöka köpa ett knäskydd eller något och se om det hjälper....

Tar förmiddagsbåten tilll Gotland i morgon! 

Kommentarer
Postat av: Pandipoo

blev det inget sturebad?

2009-10-27 @ 22:55:11
Postat av: emmie

Det kanske blir på väg mot spanien istället, vi får se!

2009-10-28 @ 18:04:15
URL: http://emelielowenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0