Flying all over the US

Pa tisdag flyger jag till hawaii, de ska bli riktigt kul och jag kan knappt vanta! Jag kommer att flyga fran Memphis tidigt pa morgonen till Dallas i Texas. Darifran flyger jag vidare till San Francisco och sen slutligen till Honolulu, Hawaii klockan sju pa kvallen lokal tid, vilket innebar minus fem timmar. Pa vagen hem flyger jag fran Sanfrancisco tll Chicago istallet och sen ner till Memphis igen.
Och nagra dagar senare fran Memphis till New York och Sverige...
Det blir en jakla massa flygande med andra ord och jag komer att fa se mycket av USA fran luften... vid start och landning iaf haha, lite som att flygluffa? Arligt talat sa ser jag inte direkt fram mot flygningen, den vill jag mest ha overstokad. Daremot ser jag fram emot en exotisk o, traffa Natalie, sola och bada varje dag, aka till Pearl Harbor med mera... X )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0