Finally!

Vi har spenderat manga timmar den har helgen att leta efter billliga hawaii biljetter och forsokt boka vilket inte har varit det lattaste och sen na vi val kom till betalningen sa blev det saklart problem med den. Sa himla typiskt. Men nu har jag iaf bokat flyger den 14e kommer tillbaka till MS den 21a och den resan fick ag for 781 dollar. Kanns lite dyrt men det ar ju faktiskt Hawaii, Natalie och jag ska nog ha kul. Desutom har vi hela US Army dar med haha, surfare och en riktigt exotisk o :) Det ska blir riktigt kul aven om jag fasar lite infor flygresan och faktumet att jag kommer flyga runt nastan hela jorden inom mindre an en vecka...






Kommentarer
Postat av: Sis

Åååh, jag är så avis!!

2009-10-05 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0