Emma-lemma

Familjen som jag bor hos kallar mig for Emma-lemma, jag vet inte riktgit vart de har fatt de ifran eller hur de hela borjade men de ar iaf mitt namn i familjen. Lite roligt, har aldrig hort de forut.

Vi har letat febrilt efter nagorlunda billiga hawaii biljetter idagmen de verkar inte som att vi kommer lagre an till 690 usd. Ska man kora pa de? Jag tror de, for aven om det ar kul att va har i Oxford sa kanns det redan som att jag har bott har hur lange som helst, Hawaii ar lite mer exiting.

Idag hr jag varit och handlat mat med Cindy. Maten ar riktigt billig har i jamnforelse oh jag kan inte sluta att forundras over de ENORMA gronsakerna, tomater, lokar och augerginer till exempel fem ganger storre an den svenska versionen. Sjukt ar det. Som tur ar sa har Cindy ocksa ett intresse for halsomat som jag sa jag kommer nog att fa lite battre mat framover, de vi har atit hittils bestar till valdigt stor del endast av ost eller smor, kanns inte helt bra for vikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0