Delayed

Omg, planet ar forsenat en timme sa nu ska jag inte aka forsen klockan ett!! Det betyder att jag bara har drygt en timme att vanta i San Fran.. Dessutom har jag markt att de star "not valid for traveling" pa min ticket som flyger darifran till Honolulu. Kanns inte helt bra altsa. Eller jag vet att kvinnan i incheckningen sa nagot om det men jag fattade inte riktigt allt, tror att de va nagot med mitt bagage som jag dessutom fick betala 20USD for, fastan det knappt vagde nagonting.. jag gillar inte nar saker kranglar ihop sig pa det har sattet. Tank om det blir annu mer forsenat och jag missar planet till Honolulu? Vad gor jag da? Stuck in Sanfransisco by myself.. 

Kanner mig lite nervos nu men det har jag ifs gjort hela tiden, blev ju inte battre av det har..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0