A Guardian Angel

Jag markte en sak i morse som var lite kuslig, eller egentligen inte men lite roligt var det i alla fall. I rummet dar jag bor nu sa finns det en tavla brevid sangen med tva sma anglar, den ena kysser den andra pa kinden, jattefin bild.. Det markliga ar att jag hade EXAKT, precis den tavlan pa mitt rum i sverige fast i storre format! Kanns nastan som att dessa sma anglar foljer efter mig haha but it cant be a bad thing...
Berattade for Cindy och Don i morse varpa Mr Don sager:
 - You got angels watching out for ya!
- Maybe so...

Jag har nu borjat min andra dag i amerika aven om det annu ar tidig pa morgonen (inte lika tidig som igar nar jag gick upp klockan fyra). Gardagen kandes som en sjuuuukt lang dag och det kanns redan som att jag har varit har i flera veckor... eller som att jag aldrig akte harifran. Va i alla fall med Ginny hela dagen igar vi at lunch ute och hangde med en som heter Tess som har en liten sot bebis. Pa kvallen va jag med henne i skolan dar de hade CPR, typ forsta hjalpen... 

Idag ska jag traffa Mari-Hanna nar hon slutar skolan vid elva. Sa de blir nog en lunch dar, kanske pa tequilaaas? would be great! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0