A good day!

Gardagen blev ganska intensiv trotts allt. Pa morgonen va jag ensam hemma och forsokte sola lite ute eftersom de va ratt fint, jag fick sallskap av katten och hunden som bada ar ute-djur och blev valdigt glada over at jag va ute, fick inte va ifred alls... 

Sen kom Mary-hanna och hamtade mig och vi akte till tequilas och at. Jag har saknat de stallet sa mycket for att jag brukade tycka att den maten va sa god dar. Efter gardagens besok insag jag att maten dar inte va sa mycket annat an en massa cheese sacuse nagonb tortilla, lite salla, en acklig bonrora, lite kyckling drankta i ost-sas.. inte lika apptitretande langre, det marks verkligen att man har bytt syn pa mat. 

Nar jag kom hem igen akte jag med Ginny till hennes apartment-komplex. De hr en riktigt nice traningsanlaggning med tennis-bana, pool, gym, hot-tub, golfbana, solarium och en massa sant som man har fri tillgang till! Vi skulle spela tennis men banan va upptagen sa vi hoppade i poolen istallet! Simmade lite o spelade, volleyboll och basket, akte vattenrutchbana med mera, de va riktigt kul och ja tyckte att det var skont i vattnet aven om de andra tyckte att vi va galna eftersom det ar typ host har nu. Nar de andra var klara sa spelade vi lite tennis, eller ja, jag vet inte om man kan kalla det spela tennis for de va inte manga ganger vi fick bollen over natet sa vi far nog trana lite pa de dar! 

Sen gick vi ut och at pa en fin restaurang uppe vid the square, Waltz heter den och ginnys man braxton jobbar dar. De hade ritkgt god mat och jag fick ett glas vin som maste ha varit de godaste vinet jag nagonsin har duckit! Lite dyrt var det doch men, men, man far lyxa till det lite pa fredagar. 

Sen sag vi bio, en jattebra film!! I can do bad all by myself hette den,, jag hade verkligen inga forvantningar innan, trodde till och med att den skulle va dalig men den va verkligen hur bra som helst! Se den om den kommer till sverige. 

Kvallen va inte slut dar utan vi akte tillbaka upp till Walz dar de va party, party! De blev en sen kvall och jag var inte hemma igen forsen halv tre.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0