Kvällsarrangemang

Idag har varit en mycket lång dag som vanligt här på Guideskolan. En del av oss va uppe och sprang vid sju i morse. Efter det hade vi lektion i skandinaviska där de blev rollspel på danska, efter att bara ha gått igenom några glosor och räkneord delades vi in i grupper för att efter tio-tjugo minuter spela upp en pjäs på danska!!

Sen hade vi lite siesta då vi åt på Texas, maten va riktigt kass och jag kommer inte gå dit igen. Sen gick vi hem och plugga lite. På eftermiddagen har vi haft skollopp, en tävling där vi vart i lag och skulle ta bild på olika motiv där vi alla i gruppen va tvunga att va i bilden med, tror vi va nio stycken.. allt ifrån en hund, en sexig sak och en levande fisk va vi tvungen att leta rätt på och posera med! Det slutade mmed att vi fick hoppa o polen med kläderna på... fråga mig inte varför.

Efter lunch hade vi ytterligare en lektion som på schemat stod som gruppindelning men det visade sig att vi ska arrangera kvällarrangemang tillsammans med danskarna som vi kommer att hålla för alla andra och ledarna... folk är väldigt ambitiösa och det blir nog bra, vi har lite över en vecka att planera!!

Nu ska jag försöka plugga på min transfer litegrann innan jag somnar, i morgon har vi lektioner hela dagen med mannen som fick nästan alla i klassen att gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0