Fika

Igår va jag med mamma i stan och sprang lite ärenden. Sen fikade jag med Emma och vi gick på stan en sväng. Jag köpte svarta jeans leggings. Jag har aldrig gillat jeansleggings men nu har jag insett att det är ett bra billigare alternativ till jeans. Jag köpte ett par på Gina Tricot i Sthlm men sen så kom jag fram till att dom inte satt så bra, så ska lämna tillbaka dom när jag kommer till Sthlm igen.

Idag ska jag in till stan och fika igen, fast med Frida den här gången. Ska bli kul att träffa henne igen!


Jag har tänkt på den sak. Det gamla uttrycket "gräset är alltid grönare på andra sidan" stämmer jäkligt bra. För man vill alltid ha det man inte har. Och när man väl har fått det man ville ha så vill man inte ha det längre. Varför är det så? Varför kan man aldrig vara nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0