Äventyr på pålar

I morse fick vi hoppa på bussen kvart i åtta ovetandes vad som väntade... Efter ett tag kommer vi fram till ett sorts äventyrs center som ser ut som extremt höga telefonstolper (ca 10-15 meter) med en massa linor, klättervägg och grejor. När vi delats in i grupper så var det bara att börja. Vi fick klättra på klättervägg, svingas i en enorm gunga av linor (då menar jag typ en 20 meter lång lina och man blev uppdragen kanske 25 meter för att sen få dra i ett utlösande snöre själv och svingas handlöst genom luften tills den stannande!), klättra upp på en påle som va lite tjockare än en telefonstolpe men oxå mycket högre och ställa sig på toppen för att sen hoppa ner (fångad av linor såklart).. gå på lina mellan dessa höga stolpar och sen hoppa ner med mera...
Jag gjorde faktiskt allt detta även om det kan va svårt att tro för er som känner mig, jag bangade inte på något även om jag var bra skakis. Jäkligt kul var det iaf!

Eftermiddagen innehöll test på att stå fram i en buss och hålla transfer, gick inte så bra men på fredag är det riktiga provet!! Då MÅSTE det gå bra!! håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0