party

Fick hoppa in lite på jobbet igår trotts allt. Emma hade blivit sjuk och de hittade ingen ersättare så de fick ändra om då att en del stannade kvar lite längre, jag kom och jobbade mellan fyra och sex vilket inte var så farligt, stackars Sanna jobbade 09-21.15, då fick jag nästan lite dåligt samvete för att ja g själv inte jobbade längre men jag har varken tid eller lust att jobba just nu..

De blev lite fest igår trotts allt, inte direkt planerat men jag, Felicia, Julia och hennes kompis Jossan va hos felicia och festade lite, sen kom några grabbar och vi körde twist. Sen drig vi vidare till lillebror. Innan kvällen var slut var vi både på Surfers, Lillebror, (jag var på strand hotell med några) och sen avslutade vi med munken. Var ganska kul men de blev kanske lite för mycket för min del..

Nåväl, tillbaka till plugget. Eftersom jag tackat nej till jobb idag och faktiskt förlorat pengar på det så känner jag mig extra manad att göra klart allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0