Jag blev kär i en norsk

Efter jobbet igår gick jag hem till Felicia för att se Eurovison med tjejerna. Medlodifestivalen brukar vanligtvis vara en besvikelse men i år var den faktiskt riktigt rolig att se, särskilt roligt var det att se den sockersöta pojken som framförde norges bidrag. Vi bestämde oss med ens att flytta till norge om det nu har så söta pojkar där men planen spräcktes senare då vi fick veta att han egentligen var ryss.

Jag vaknade upp tidigt i morse och läste faktiskt ut boken som vi fick av björn, trodde faktiskt att det skulle bli svårt att hinna över helgen med min läs takt men voíla. I did it.

Ska snart bege mig till mitt barndomshem i Väte för att plugga svenska tal med Amnada bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0