It's a beautyful day

Efter skolan så sprang jag några ärenden lite snabbt, lämnade in balskorna på omklackning bland annat. Sen skyndade jag mig för att möta upp Felicia och vi gick till våran kära solplats som vi numera kommer att kalla "stekpannan" eftersom det är precis vad det är ^^
Han sola drygt en timme i eftermiddags solen innan felicia var tvungen att gå och det började bli lite kyligt.

När jag funderade över vad jag skulle äta till kvallsmat så hörde Amanda av sig och berättade att det bjöds på middag hemma i Väte så jag åkte ut med pappa för att avnjuta en härlig lasange i sällskap av min kära familj.

Så nu är jag här ute, ska skriva klart sista uppgiften, fördjupningen på filosofin. Känns jobbigt men det är som sagt den sista!

Fick ordentlig påfyllning på kontot idag med, känns fint. Behövdes verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0