Hemma igen!

Då var man hemma efter den andra resan på två veckor. Ett stockholmsbesök (även om vi under största delen av tiden befann oss utanför stan).

Vi har vart uppe med Kultur klassen och hälsat på Antroposoferna (eller apostroferna om ni frågar mig) i järna, Here Krishna på Korsnäs gården, vart på en judisk Gudstjänst, träffat en Bahay medlem och tittat in hos sikerna.

Va spännande men lite väl uttdraget ibland, mycket tid gick till resande mellan de olika ställena. Som tur var fick vi även lite tid till övers och jag träffade min kära vän Hanna, vi åt på en resturang som passade oss aldeles perfekt, Mississippi in (både hon och jag har bott i MS). Julia kom även ner och åt med oss. Jag och kim bodde hos Julia och fredrik, riktigt kul att träffa dem och se lägenheten!

Shoppade inte ritkigt så mkt som jag tänkt men hittade en söt klänning på MQ som kommer att passa bra till någon av studentfesterna!

nej, nu ska jag allt sova, klockan är halv två och jag ska till skolan i morgonbitti. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0