Från en väns hand är en sten som ett äpple

Jag har lagt märke till det förut men nu har det blivit lite av ett intresse. När man handlar något på atterdags får man i vanlig ordning ett kvitto som ni alla vet. Det du inte visste var kanske att det alltid finns ett litet visdomsord längst ner på kvittot straxt över texten "välkommen åter".
Igår var texten som rubriken lyder, en annan gång minns jag att det stod "börja dagen med ett leende, så har du det överstökat". Ganska märkliga budskap om du frågar mig, förstår inte alltid vad som menas. Jag vet inte hur ofta vi byter och jag undrar vem som kommer på dem. Är det så på alla ICA-affärer?

Klev upp tidigt i morse för att plugga, har läst en massa i religionsboken och tänkte nu försöka skriva en kommentar på en filosofisk text. Sen vet jag itne om jag hinner så mycket mer eftersom jag måste äta lunch och gå till jobbet vid två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0