Balfrisyr :)

Kvällen och eftermiddagen har spenderats hemma hos Sandra P, hon klippte mitt hår och gjorde tre olika provuppsättningar med alternativa frisyrer till balen. Det var jättekul att se sig själv i de olika frisyrerna, vi tog lite bilder på de som hon ska skicka till mig sen. Kan då lägga upp dem här så kanske jag kan få lite hjälp att välja.
Alaa tre blev jättefina, den sista såg inte ut riktigt som den kommer att göra eftersom vi inte riktigt hade tid att locka den men jag tror ändå att den kommer att bli min favorit. Vi ska göra en ny uppsättning snart och göra den ordentligt för att se om den är så fin som jag tror.

Sen måste jag tyvärr medela mina kära vänner att jag är tvungen att stänga av mitt sociala liv ungefär två veckor framöver. Jag har överlastats med sjukt mycket uppgifter i skolan och om jag någonsin ska kunna göra klart dem krävs all min tid. Jag funderar till och med på att byta bort något av mina jobb-pass i helgen på grund av detta. Och då är det allvarligt för det har aldrig hänt förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0