All I wanted was some sun

Idag pissregnar det har pa Kreta, jag och frida har absolut inget att gora sa darfor sa kopte jag lite tid vid datorn for tre Euro aven om jag skulle halla mig borta fran datorn under semestern.

Annars har vi haft en ratt bra tid. Det hela borjade med chill i oskarshamn och lite tid i Kalmar. Vi bodde hos Denise, en gammal vann till mig, och det var riktigt trevligt.
Val i Grekland har vi solat da det gatt, en hel del forsta dagen, lite andra. Det har varit varmt i solen men blast lite mkt ibland sa man blev inte badsugen direkt. Frida brande sig rejalt pa framsidan sa vi hoppas pa att vi far nagra till soldagar sa att hon kan sola baksidan med.
Vi har aven varit pa stan mycket i Chania och Platania, atit pa mer eller mindre mysiga restauranger och traffat trevliga greker.

Jag har spanat in en massa reseledare och overvagt om det ar det jag vill gora, det verkar kul och om inget annat komer upp sa kommer jag definitivt att gora det!

Naaae, nu ar det nagon som sitter och vantar pa att fa datorn sa jag kanske borde skynda mig. Men jag hoppas verkligen pa mer sol och battre vader framover, det var ju faktiskt darfor vi akte hit..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas resten av resan blir toppen, vill höra allt när du kommer hem ;D

2009-05-04 @ 17:41:21
URL: http://www.mittlivsomsteen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0