Sunshine walk

Idag har jag faktiskt vart ute i solskenet hela dagen, riktigt härligt! Först blev de en långpromenad med Felicia, vi gick nästan hela vägen till snäck! Sen gjorde vi lite sallad till lunch och efter de mötte jag upp Maria, vi tog med en kaffe från Amalias och gick ner a almedalen o satt där ett tag o prata lite. Efter det gick jag för att möta Amanda vid bussen, vi skulle ta en fika någonstans och vi ville gå till nått ställe där man inte är så ofta men de va inte de lättaste, mycket var stängt eftersom det var söndag, sen behövde hon gå till jobbet så de blev ingen fika. Men då sparade man o andra sidan lite pengar.

De blev fest igår med trotts allt, efter jobbet mötte jag emmelie o vi gick hem till "boman" där de va en lite skum förfest, sen blev d emunken som inte va så jättekul, då gick vi till hp ist. O de va väl sådär, sen blev de hamburgare på max. Kunde ha stannat hemma den kvällen, skulle vart bättre ur ekonomisk synvinkel...


Ska nog lägga ner GI och börja käka pasta ett tag, min ekonomi är inte den bästa just nu.


Kommentarer
Postat av: Sara.

mm huu ja, har varit inne hela dagen :( Var det kul då?:)

2009-03-01 @ 19:39:51
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0