summery of yesterday

Gick till skolan och hade svenska C, stor klass men som tur är har vi Herman med och inte bara fis-anna.
 
Gillar vårt nya schema starkt av den anledningen att vi bara behöver gå till skolan två dagar i veckan, svenska på tisdagar, religion på fredagar, kan det bli bättre? Massor av tid till annat kul!

Hämta ut mina studentgrejor. Mkt skit jag beställde, ångest. Men jag gillar iaf tröjan.

Till stan med bussen, springa hem och hämta grejor, spring till körlektion. Det gick bättre idag men ändå inte bra, körde inte in på nån cykelväg iaf men måste lära mig att va uppmärksam.

Hem o chattade med en massa folk samtidigt som jag messade med andra tills jag måste äta pasta en snabbis o skynda till friskis.

Skönt friskis pass.

Hem, dusha, ner på stan o möta frida.

Till frida se desperate, dricka the, prata massa o sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0