Stress men ändå inte

Den här dagen har verlkligen bara flugit iväg, klockan är fyra nu och vi skulle övningsköra runt fem om jag minns rätt. Vad har jag gjort idag då? eeeeh, frida va ju här i morse så då satt vi o såg på TV en stund men sen så har jag nog bara typ... vet inte faktiskt, lagat lite mat. Gjorde fukornspasta med vita bönor och isbergssallad. Det var ganska äckligt faktiskt men det gick ner. Jag ringde till DG och de sa att man får besked nästa vecka, SPÄNNANDE!!

Annars har jag bara låtit tiden flyta iväg, det är skönt ibland men jag känner mig ändå stressad över att jag borde göra någonting eller borde ha gjort någonting. Jag borde ha jobbat på ett skolarbete som ska va gjort eller pluggat på mitt körkort som jag aldrig tror att jag kommer att få... 
Det går segt ibland. Men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0