Ruinerad

Usch, hatar allt som har med körkortet att göra, det ruinerar mig. Om det inte var för alla extremt dyra priser runt de så hade jag fortfarande haft en god ekonomi. Längtar verkligen tills det är över.
Gick till Vägverket idag för att boka tid för uppskrivning i hopp om att få göra den innan Mars är slut med tanke på att det tillkommer en extra säkerhetskurs man måste gå då, vilken kostar 500. Dessutom så handlar den mest om alkohol i trafiken som man har hört det mesta om.

Men det fanns ingen tid innan 6 April! Så nu åker jag på att göra den med, suck, orka.. Men om man ska se det från den positiva sidan så bokade jag faktiskt både uppskrivning och uppkörning, därmed finns det ett slut på allt detta, om en ett kostsamt sådant. Nästa månad blir oxå knaper på grund av det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0