personlig finanskris

Just nu känns det som att jag befinner mig i en personlig finanskris. Den beror inte på den fallande börsen eller lågkonjuktur. Men den har tagit sina smällar efter investeringar jag har gjort och allmänt slöseri.
Min Balklänning, körlektioner och GI-mat. Skräpmat, godis, studentgrejor, misslyckade postorderbeställningar med mera har gjort att jag vill se över och ordna upp min ekonomi. För det finns inte så mycket kvar, i proportion till hur mycket jag har jobbat så finns det väldigt lite kvar.
 
Nu går jag in för att leva sparsamt, nu ska jag endast köpa den billigaste maten och jobba så mycket jag kan framöver. Önska mig lycka till, kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0