Hallå-hålla, Hey!

Vi firade Julias 20-års dag igår med Thai middag och utgång, var riktigt roligt faktiskt! Felicia och jag fixade lite överaskningar med, ja må hon leva musik, blommor och så bjöd vi på middagen. 
Sen hade vi Earth Hour, släckte alla lampor i en timme och hade tända ljus istället, jättemysigt!  

De va kul på munken och vi sjöng för full hals i slager balen när vinnar--låten från melodifestivaen kom haha, stackars de som hörde..

På vägen till Donken så författade vi en egen rap med insperation från en invandrar kille som passerade, här kommer ett smak-prov på låten:

Hallå-hålla, hey, jag jobbar på MyWay!
Hallå-hallå, hey, det gör jag ej!
Hallå-hallå, hey, det är helt okej, för jag gillar dej!
Ey, ey, hallå-hålla hey!

2009 års sommar plåga?


Kommentarer
Postat av: Mandapanda

haha, jaså det var er frida klagade över att hon hade hört yla... ;P

2009-03-30 @ 14:21:55
Postat av: Felicia

Hallå-hålla, hey....lätt att de blir sommarens låt:)

2009-03-30 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0