busy weekend

Har haft fullt upp i helgen och knappt hunnit vara hemma någonting. Jobbade fredag, åt med Felicia på Tandoori, fest hos Frida. Friskis med Frida på lördag förmiddag och sen jobb, efter jobbet blev det tjejkväll hos Felicia med sällskaps spel, slutade på hamnplan fast vi egentligen inte hade tänkt gå ut, men de va ju gratis ;) Sen så jobbade jag 12-20 idag med.. lite tuffare än vanligt för jag ahr haft träningsverk från passet igår, ont i armar och axlar. Men nu är jag äntligen hemma och kan ta de lugnt.

Skönt med en fri dag i morgon, har mycket att ta tag i då. Ska skicka ivär allt jag sålt på tradera, ha körlektion, plugga svenska C och religion A, körkort, friskis.. med mera. Får se vad jag hinner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0