busy monday

Har hunnit med mycket idag. Först framtidsdagen på säve som var helt ok, gav inte mig så jättemycket egentligen men rätt intressant info ändå, gillade uppsala föreläsningen bäst, allt annat hade man hört förr. Dessutom hittad eja gen skitbra katalog där man kan slå upp olika yrken, vad de innebär, hur man kan utbilda sig och hur mycket man får betalt som färdigutbildad, det är EXAKT vad jag behöver!

Vid två åkte jag hem, bara jag hemma, hann skriva klart hela sammanfattningen till kapitel 3 i NK. finally.

Sen hade jag körlektion, gick rätt bra faktiskt fast jag hade några missar ändå, men Leif tyckte att jag var bättre.

Tittade in på MyWay för att hälsa på Julia som kommit hem nu, kul att se henne igen! O brun va hon, så man blir avis.
 
Sen sprang jag hem till irisdals.. och lagade lite mat, kykling o ris blev de, skickade iväg jeansen till tjejen som vann auktionen.

Skyndade till friskis o mötte Linn som hängde på. Kul pass idag, Lisa som va ledare, hon hade ändrat en hel del faktiskt,

Stannade förbi Frida på en kopp te på vägen hem, trevligt, trevligt!

O till sist kom jag hem till F&P som hade gjort en jättegod hallonpaj.

Nu måste jag ta en dush, sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0