a new day has come

Jag är riktigt trött idag men jag har kämpat mig upp och sitter nu i skolan. De va fullt i kaffis i morse så jag satte mig här vid datorn en liten stund istället, råkade visst få segaste datorn som fanns. 

Outfitten idag är mina nya svarta mjukisbyxor som har trycket STUDENT 2009 längst vänster ben, en casual grå tröja från Bik Bok, sen min blå schal med vinterjacka. Skönt med mjukiskläder. 

Jag la som sagt ut lite grejor på tradera igår. Har fått mina första bud, 1kr var för båda jeansen, får hoppas att någon bjuder över haha. 

Så här kommer min dag att se ut: Skola (Religion A) 8-14:30, buss 14:35-15:15, Jobb 15:15-21:15. Gå hem, äta lite om jag är hungrig och sedan gå tidigt i säng eftersom jag öppnar i morgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0