Summertime

Igår åkte jag hem till landet, älskar sommarkänslan där, den är alldeles speciell på något sätt. Det var extra sommrigt när jag och mamma gick upp i kohagen och plockade smultron, det fanns hur mycket som helst men vi hann inte plocka så jättemycket innan korna kom och skrämde bort oss. Men det räckte i alla fall så att vi kunde äta glass med smultron när vi kom hem. Såååå underbart gott!

Sov hemma och eftersom det är värsta värmeböljan nu så kunde man sitta ute vid sju och äta frukost. Satt på stentrappen i morgonsolen med mackor och te, sååå mysigt!

Jobbade mellan 12 och 21.15, kan tyckas va ett långt pass men idag var det faktiskt riktgit roligt (sällan man kan säga det) men det kom in många man kände, söta kompisar och glada kunder, det lyser verkligen upp en dag på jobbet. Så jag va inte så bitter trotts att det var gassande sol ute, nästan skönt att va inne i den svala affären.
Och sen så är jag ju ledig igen i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0