Sävestudenten

Har varit och kollat på sävestudenteran idag. Det var rätt kul, där skulle man själv ha varit om jag inte hade bytt till Donner.. Men jag ångrar inget. På tidsag är det vår tur!!! Can't wait!

Hör fortfarande hur de åker runt stan på sina vagnar fast man är hemma, synd de där att vi inte har vagnar bara för det är faktiskt kul men jag kommer att vara lika glad ändå :P


Jag har råkat klanta till det lite med tradera och skickat fel sak till fel person, har grymt dåligt samvete över det men ska försöka ordna det, det jobbiga är bara att personen som fått skorna i fråga verkar vara svår att få tag på. Annars är det väl bara att betala tillbaka pengarna antar jag men ändå, lite jobbigt.




Kommentarer
Postat av: Sofia

men vet du, det var en donner-vagn som också åkte med i kortegen!!!! jag blev jäkligt paff när jag såg det, hade du någon aning? :P Värsta kuppen ju, mot säve ;) hehe!

ajaj, det var ju mindre bra, hoppas de som fått fel grejer är snälla och medhjälpsamma :) grattis i förskott får jag väl säga också! puss och kram sofia

2009-06-04 @ 18:58:57
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Emelie

jo jag hörde de, det va några från slite som hade en, men ingen ja kände till iaf :P

jo, men de löser sig nog på ett eller annat sätt! :) tack så mkt!!

2009-06-04 @ 21:26:18
URL: http://emelielowenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0