Firar med fika

Idag har det vart en bra dag trotts en feltimad buss i morse. Gick dit för tidigt med träffade på Felicia och Sandra så jag gick en sväng med dem för att sen återvända till busstationen igen för att åka med nästa buss.

Va i skolan och hade psyk, såg en film och fick reda på lite betyg VG i filosfi A och MVG i Svenska C, MVG i Projektarbetet, betyg som jag är mycket nöjd med särskilt med tanke på att jag aldrig ens gjorde någon fördjupning i filosofin, där slapp man undan och fick ändå VG, nice!

Fick vänta rätt länge på bussen i skolan så det blev fika, en delicatoboll och te. Kan man unna sig när man fått bra betyg :) När jag kom in till stan så mötte jag upp Kim och Alex på Ringduvan, efter ett tag kunde jag inte motstå frestelsen att även där ta en latte med kärleksmums.

Sen mötte jag Felicia och vi åt vår goda kyklingwrap till middag i hennes nya mycket fina lägenhet! Jättekul att se, hur fräsch som helst!! Sen blev det inlines och vi åkte bort och överraskade Patrik som vi drog med ut på en sväng.

Väl hemma så kom jag på att jag fått en massa fikabröd av Felicia så jag tog lite te med två bullar... jag vet att det är mycket men när man inser att man inte behöver tänka på läxor eller plugg någon gång inom den närmaste framtiden efter att ha levt det livet som jag gjort de senaste fyra åren eller kanske till och med hela mitt förgångna liv så är man värd hur många bullar som helst oavsett kalori inehåll, i alla fall idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0