Balen


Såhär fina var jag och Calle igår på student balen.

Det var en riktigt rolig kväll, man träffade mycket folk och all var jättefina, maten och drickan var riktigt god.

Så allt gick bra, utom cortegen där vår bil stannande mitt i alltihopa och vi fick hoppa på Pappas (som Amanda och Alex hade) som kom lite längre bak. Vi fick ett riktigt bra bord under middagen som var fullt med vänner, musiken var sådär men överlag så var en faktiskt en lyckad dag/kväll måste jag säga.

Idag har jag tagit det väldigt lungt, chillat i största allmänhet, solat och gått en sväng på stan (glömde dessvärre pengarna hemma).
Vi hade match nu ikväll, var ett tag sen eftersom den senaste blev inställd. Det var kul men tufft, gick inte lika bra idag. Vi försoralde med 5-2 mor laideboys (mest ICA MAXI folk). Jag fick stå i första halvlek, det gick okej. Är riktgit besviken med min egen insatts, hade kunnat springa mycket mer. Måste träna upp kondisen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ah, vad fina ni var!

2009-06-02 @ 03:06:43
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Emelie du va så fin på balen!! Lila va verkligen skit fint på din klänning! :) Jag jobbar på tjelvarskolan just nu :)(kom på att du frågade de.)Kramar!

2009-06-08 @ 19:37:50
URL: http://sandrawahgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Emelie du va så fin på balen!! Lila va verkligen skit fint på din klänning! :) Jag jobbar på tjelvarskolan just nu :)(kom på att du frågade de.)Kramar!

2009-06-08 @ 19:39:33
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0